De Werkplek

Verdwijnt je bureaublad steevast onder stapels papieren? Voer je elke ochtend een race tegen de klok?

Lijkt elke dag alleen nog maar uit werken, werken en nog eens werken te bestaan?



Praktisch Organiseren, Professional Organizer Limburg, kan ingeschakeld worden bij:
*  werkdruk en stress
*  onhanteerbare archieven
*  inefficiënte werkgewoonten
*  het indelen van werkzaamheden



Op de werkvloer is de Professional Organizer de coach voor:
* het creëren van overzicht op tijd en taken
* begeleiden en verduidelijken van werkprocessen
* digitale en papieren informatie organiseren

Hoe kunt u uw tijd zo effectief mogelijk gebruiken, zodat u toe komt aan de wezenlijke zaken en zich niet gehaast voelt? Hoe kunt u uw spullen of informatie zo beheren dat u alles snel kunt vinden met een gevoel van overzicht en orde? De Professional Organizer vindt in samenspraak met u een antwoord op deze vragen.



Het resultaat is concreet: een opgeruimd bureau zonder stapels papier, een goed werkende agenda en een vlotte afhandeling van taken, posten/of e-mail.

Praktisch Organiseren, Professional Organizer Limburg