top of page

Seminars en Trainingen

Door de vele informatiebronnen, reorganisatie, ziekte, verandering in werkmethode, technologische ontwikkelingen of om allerlei andere redenen kunnen u en uw medewerkers in de werkomgeving last hebben van het feit dat ze geen structuur en overzicht meer hebben, geen prioriteiten kunnen stellen in de werkzaamheden en behoefte hebben aan begeleiding.



Praktisch Organiseren, Professional Organizer Limburg,  biedt U, afgestemd op uw behoefte, seminars en trainingen aan op het gebied van Timemanagement en Werkplekorganizing.

Beide thema's worden aangeboden in de vorm van een seminar (voor groepen) of als training (individueel of in groepsverband).



Seminars  kunnen aangeboden worden voor een dagdeel.

Trainingen  worden verzorg op basis van een aantal uren.  ï»¿ U kunt de trainingen laten aanpassen aan de specifieke wensen van uw bedrijf.



Praktisch Organiseren, Professional Organizer Limburg

Timemanagement

Komt u regelmatig tijd te kort? Bent u een jongleur die continu verschillende ballen in de lucht moet houden? En terwijl u zoveel plannen heeft voor uw onderneming wilt u tegelijkertijd ook voldoende tijd houden voor uw gezin en vrijetijdsbesteding.

De seminar/ training ‘Timemanagement: slimmer omgaan met uw tijd’ helpt u om de balans te vinden.


Wat kunt u verwachten?
- Inzicht in hoe u de belangrijkste rollen en taken kunt  

  identificeren en zo makkelijker prioriteiten stelt.
- Tips over slimmer plannen en beter organiseren van uw tijd.
- Verantwoord ‘nee’ leren zeggen.
- Advies van professional organizers.

​

Waarom u dit niet mag missen
- Deze bijeenkomst 
helpt u een betere balans tussen werk en  

  privé te creëren.

- U leert hoe u overzicht behoudt in de verschillende

  ondernemersrollen.
- U leert hoe u zelf uw agenda bepaalt i.p.v. dat u zich laat

  leiden door ‘de hectiek van de dag’.

Praktisch Organiseren, Professional Organizer Limburg

Werkpleko​rgani​zing

Werkplekorganizing

*(Re-)organisatie werkplek
- Efficiënt inrichten van de werkruimte (bureau's, kasten etc).
- Clean desk policy advisering

*(Re-)organisatie archiefopzet
- Documenten logisch benoemende en ordenen
- Dossiers opschonen

*Systematisering van boekhouding en administratie

*Timemanagement (zei bovenstaand)

bottom of page